درباره وبلاگ

به وبلاگ ترنم کزازی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترنم و آدرس dokhtaramtaranom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 162064
تعداد مطالب : 190
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ترنم کزازی
انجمن سلطنتی پزشکان خانواده می گوید شواهد علمی درباره مفید بودن داروهای ضد سرفه که بدون نسخه به فروش می رسند وجود ندارد. به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، دکتر تیم بالارد رئیس انجمن پزشکی سلطنتی خانواده می گوید شواهد پزشکی که نشان دهنده این داروها مفیدند ضعیف است و پزشکان نباید چنین داروهایی را تجویز کنند. بررسی ها نشان می دهند، پرشکان با انجام آزمایشات و مطالعاتی دریافتند بهترین دارو برای درمان سرماخوردگی و تسکین گلو درد شربت آبلیمو و عسل می باشد و این روش خانگی دستگاه تنفسی را بهبود می بخشد. گفتنی ایت، شربت لیمو و عسل و مصرف آن در دوره سرماخوردگی می تواند عفونت ها و ویروس ها را از بین ببرد و دوره درمانی را کاهش دهد.

بیسکویت سبوس دار باعث چاقی می شود؟ دبیر انجمن پیشگیری از چاقی معتقد است: مصرف بیش از اندازه بیسکویت سبوس دار قطعاً اضافه وزن و چاقی را در پی خواهد داشت. دکتر « محمد هاشمی » در مطلبی با این موضوع در سایت شخصی خود نوشته است: عده ای تصور می کنند ، مصرف بیسکویت های سبوس دار موجب اضافه وزن نمی شود این در حالی است که بیسکویت سبوس دار به لحاظ کالری تفاوتی با سایر انواع بیسکویت ها ندارد. وی در ادامه می افزاید:تمام بیسکویت ها از ترکیب آرد سفید، روغن، شکر و سایر افزودنی ها تهیه می شود. تنها مزیت بیسکویتهای سبوس دار اضافه شدن مقادیری سبوس به ترکیب آنها است که باعث می شود پس از مصرف آنها احساس سیری بیشتر و پایدارتری حاصل شود وگرنه به لحاظ کالری تفاوتی با سایر انواع بیسکویت ندارند. هاشمی تاکید کرد:روغن موجود در اغلب بیسکویت ها نیز از نوع چربی های اشباع به شمار می آید که می تواند به سلامتی لطمه بزند. به اعتقاد دبیر انجمن پیشگیری از چاقی ، گرچه بیسکویتهای سبوسدار انتخاب مناسب تری در مقایسه با سایر بیسکویتها است اما هر یکصد گرم بیسکویت، فارغ از نوع سبوسدار یا غیر سبوس دار، حاوی حدوداً 360 کالری یعنی معادل حدود چهار کیلومتر پیاده روی انرژی است پس مصرف بیش از اندازه آنها قطعاً اضافه وزن و چاقی را در پی خواهد داشت.