درباره وبلاگ

به وبلاگ ترنم کزازی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترنم و آدرس dokhtaramtaranom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 162067
تعداد مطالب : 190
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ترنم کزازی
دو شنبه 21 آبان 1397برچسب:درمان خانگی پاییزی, :: 9:35 ::  نويسنده : ترنم کزازی       

فصول پاییز و زمستان متهمان اصلی سرماخوردگی، گلودرد، آبریزش بینی، خشکی دست و بسیاری از مشکلاتی هستند که در روزهای سرد شیوع بیشتری دارند.

با وجود داروهای شیمیایی متنوع، شمار گسترده ای از مردم برای درمان برخی از این بیماری ها دست به دامن درمان های خانگی می شوند که از بزرگ ترهایشان شنیده اند. به طور مثال، برای درمان گلودرد، گفته می شود که آب نمک قرقره کنید. یا لیموترش و مقداری عسل را درون آب ولرم ریخته و هم بزنید و آن را بنوشید تا سرفه هایتان تمام شود.

اما فارغ از این موارد که اتفاقا بسیار کارساز و کاربردی هم هستند، می توان نمونه هایی را نام برد که در زیر به آن ها اشاره شده است. برای کسب اطلاع از این موارد توصیه می کنیم تا در ادامه مطلب با روزیاتو همراه باشید.

قرقره کردن آب سرد در گلو

عموما شنیده ایم که آب نمک در گلو باید قرقره کرد. اما در یک آزمایش علمی، شرکت‌کننده‌ها به دو دسته تقسیم شدند، یک گروه آب نمک در گلو قرقره کردند و گروهی دیگر آب سرد. جالب است بدانید در نتیجه این تحقیق مشخص شد کسانی که آب سرد قرقره کرده اند، سه مرتبه کمتر از گروه دوم دچار سرماخوردگی شدند.

منبع: روزیاتو